Bestseller 2: Rondreis door Indonesie! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Cilia - WaarBenJij.nu Bestseller 2: Rondreis door Indonesie! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Cilia - WaarBenJij.nu

Bestseller 2: Rondreis door Indonesie!

Door: Cilia

Blijf op de hoogte en volg Cilia

11 Juni 2014 | Nederland, Deventer

Jaaaa hier ben ik weer van lang weggeweest (5 jaar!!)! Vanwege grote vraag voor een vervolg op de Suriname-avonturen, hier dan toch een begin van de tweede bestseller! Mocht je deel 1 de vorige keer al niet door gekomen zijn en na twee verslagen al gestopt bent met lezen, verwijder jezelf dan even uit de mailingslijst, dan bespaar je jezelf straks een hoop jaloerse gevoelens! Mocht je deel 1 gemist hebben, zou ik niet meer twijfelen en me direct toevoegen aan de mailingslist.

Eindelijk staat er weer een mooie ‘reisje’ op het programma! Op 15 juli vertrekt mijn backpack samen met mij en Mirjam richting Indonesie! En heeeeel misschien reist Joyce ook nog een stukje mee!

We hebben een nachtvlucht richting Jakarta geboekt. Vanaf daar zullen we ruim een maand rondreizen door Java, Bali, de Gili-eilanden, Lombok en we eindigen weer in het toeristische hart van Bali. Vanaf daar vliegen we half augustus met een binnenlandse vlucht weer terug naar Jakarta om daar weer het vliegtuig naar Nederland te pakken! Want gelukkig is er weer werk naar de zomer om de bakken uitgegeven geld, weer terug te verdienen.

Georganiseerd als ik ben ligt alles al vol afvinklijstjes, niet-vergeten-briefjes, tasjes met spullen, stapeltjes kleding etc. Maar in een backpack past eenmaal niet veel, dus dat wordt vanaf NU nog 6 weken non-stop kledingcrisis en bloemblaadjes trekken met zwarte korte broek – groene korte broek – blauwe korte boek – paarse korte broek – gestipte korte broek tot de bloemblaadjes op zijn…

Voor de eerste nacht in Jakarta hebben we een super tof hotel geboekt, het Artotel (foto)! Vol met kunst, schilderingen en design, erg gaaf! Ook al zullen we er meer met ogen dicht als open zijn… De recencies beloven veel goeds! Alleen zijn de floors in de bathroom very slippery and is there not a hairdryer. Maar ach, daar komen we vast wel overheen.

We hebben al onwijs veel leuke tips gekregen van mensen die er geweest zijn. Hele reisdagboeken, gebruikte kaarten, handige apps etc. Maar ook veel handige spullen. Dankjewel allemaal!

Nou, via hier zou ik jullie, mijn trouwe lezers, af en toe op de hoogte proberen te houden van onze belevenissen, enge-beesten ervaringen, stranddagen, tripjes, cocktailparty’s, nieuwe contacten, cultuursnuifmomentjes, mooie plaatjes en heel veel moois meer!

Liefs Cilia

p.s. Uitnodigingen voor afscheidsetentjes kunnen geappt, gebeld of gesmst worden naar mijn welbekende nummer. Houd er met de reserveringen in restaurants wel rekening mee dat ik vanaf half juni geen rijst meer eet, aangezien we daar half juli ’s ochtends mee opstaan, ’s middags mee lunchen, tussendoortjes mee eten EN ’s avonds mee dineren. Verder geen eisen.

  • 11 Juni 2014 - 19:26

    Vera Urlings:

    Ciel dat klinkt allemaal nu al goed;-) en jaloers ben ik zeeeeker niet (ahum)! Geweldig dat je weer op reis gaat. Ik zal je verhalen weer met veel plezier lezen. X

  • 11 Juni 2014 - 21:21

    Mirjam Prins:

    Aaaah wat leuk Cil! Lees het nu al met veel plezier!

  • 17 Juni 2014 - 11:06

    Mia Stemerdink:

    Hallo Cilia,
    Natuurlijk gaan we je weer volgen en wensen je alvast veel plezier toe met de voorbereidingen van een fantastische reis die je gaat maken. groetjes en tot ziens.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cilia

Actief sinds 06 Dec. 2009
Verslag gelezen: 456
Totaal aantal bezoekers 42935

Voorgaande reizen:

15 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

Rondreis Indonesie

03 Februari 2010 - 15 April 2010

Stage in Suriname

Landen bezocht: