Nog een nachtje slapen! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Cilia - WaarBenJij.nu Nog een nachtje slapen! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Cilia - WaarBenJij.nu

Nog een nachtje slapen!

Blijf op de hoogte en volg Cilia

14 Juli 2014 | Nederland, Deventer

Nog een nachtje slapen en dan begint het nieuwe avontuur in Indonesie! Op alle lijstjes staan vinkjes en alles tasjes liggen niet meer verspreid door heel m'n kamer, maar alles, jahaa ALLES, zit in de backpack. En ja, ik neem er slechts een mee. Er is zelfs nog een beetje ruimte over. Wie had dat gedacht?! (ik zie 0 vingers... ;))

Morgen trein ik tegen het einde van de middag vanuit Deventer naar Schiphol om nog even gezellig wat te eten en drinken met het uitzwaaicomite. Als het goed is kunnen we tegen 20.00 uur boarden en gaan we met een nachtvlucht eerst richting Kuala Lumpur om te tanken. We rekenen er in ieder geval op dat we het met een volle tank redden tot daar. En vanaf daar vliegen we door naar Jakarta. Tegen het einde van de middag zullen we daar ons Artotel op gaan zoeken en kunnen we daar genieten van kunst, hitte en muggen. Ik kijk er erg naar uit!!

Het plan nu is om direct de volgende dag uit Jakarta te vertrekken omdat we vernomen hebben dat het een vieze, drukke minder veilige stad is. En vanaf daar zien we waar de busjes, taxi's, treinen, fietsen, scooters en boten ons gaan brengen... Het is nu al fijn om te weten dat daar ook het 'vol-is-vol' principe wordt gehanteerd, gelukkig zit die no-spang mentaliteit nog een beetje in 'n bloed van Suriname.

Ik heb al veel lieve kaartjes, bezoekjes, etentjes, berichtjes en (geluks)cadeautjes ontvangen, superlief allemaal! Dankjewel!!

Tot over een maandje!

Liefs Ciel

• 14 Juli 2014 - 14:17

Vera:

Klinkt allemaal goed! Lekker genieten van jullie avontuur.. Ben nu al benieuwd naar de volgende verhalen :D goede reis en fijne tijd!!

• 14 Juli 2014 - 14:22

Connie:

Lieve Ciel,

Geniet ervan! Ik houd je in de gaten vanaf hier ;).

Liefs!

• 14 Juli 2014 - 14:23

Door Henk Dondergoor:

Heel veel plezier en niet van de rara kapiolen uithalen als jou tante deed.
    Lieve groetjes van O&O

• 14 Juli 2014 - 14:30

Eefke:

Geniet geniet geniet!

• 14 Juli 2014 - 16:27

Lieke:

Heeel veeel plezier Cilia!
    Wat een ervaring gaat dit wee worden!

Xx

• 14 Juli 2014 - 17:58

Emiel Stemerdink:

Heel veel plezier daar Cilia en laat maar snel horen hoe je het daar hebt:)

• 14 Juli 2014 - 18:34

Team Op D'n Esch:

Team Op d'n Esch uit Eibergen wenst jou een geweldige reis toe!!
    Geniet van het Oosterse leven.