Metamorfose - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Cilia - WaarBenJij.nu Metamorfose - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Cilia - WaarBenJij.nu

Metamorfose

Door: Cilia

Blijf op de hoogte en volg Cilia

12 Maart 2010 | Suriname, Paramaribo

Het (bijna)belangrijkste ben ik helemaal vergeten te vertellen! Afgelopen dinsdag heeft mijn kapsel een transformatie ondergaan. Mijn dunne sluike haar is ingeruild voor een dikke bos vlechtjes van jawel blond kroeshaar. :D De juf van de parallel kleuterklas naast me was zo lief om ons allemaal in de vlechten. Ik heb maarliefst 6,5 uur gezeten, maar het resultaat is erg leuk geworden. Nog wel eventjes wennen! Vooral met slapen. Ik weet nog niet hoe lang ik het er in laat, het ligt eraan hoe lang het mooi blijft. Misschien laat ik het nog wel weer opnieuw vlechten voordat ik naar Nederland kom. Ik heb ook een vlinderjurk gekocht, dus dan zal ik me helemaal opnieuw voor moeten stellen.
Hieronder het resultaat:

• 11 Maart 2010 - 23:30

Connie:

Je bent een echte mooie, blonde, blanke Surinamer ;).

• 12 Maart 2010 - 02:58

Myrt:

haha je zei het al van je haar en het is echt super!:D haha

xxxx

• 12 Maart 2010 - 07:25

Wout:

Ziet er gaaf uit!

• 12 Maart 2010 - 08:09

Nico:

Haha wat cool! Rastafari-vrouw!

• 12 Maart 2010 - 08:21

Tjits:

Haha! Supervet Ciel..laat het idd maar opnieuw invlechten want ben erg benieuwd naar het resultaat in het echt!! Dikke knuffel!!

• 12 Maart 2010 - 08:21

Tjits:

• 12 Maart 2010 - 08:35

Vera:

gaaaaf hoor :)

• 12 Maart 2010 - 09:21

Mama:

Leuk hoor en wat een bos
    haar is het nu.
    Lekker handig, staart maken en klaar ben je.

kus mama

• 12 Maart 2010 - 09:24

Michelle:

Ziet er echt leuk uit Cilia:D Deed het pijn met vlechten? Omdat dat altijd zo strak gaat?:O
    Kuss!

• 12 Maart 2010 - 09:34

Mama:

Wat een Suppermooie foto's.
    Die natuur, schitterend.
    kusjes

• 12 Maart 2010 - 09:49

Wilma D.:

lieve, lieve, lieve, lieve allerliefste Cilia............hoop dat ik het hiermee een beetje goedgemaakt heb! Je ziet er prachtig uit!

XX Wilma

• 12 Maart 2010 - 11:04

Karin Wolf:

mooi mooi mooi haha echt super :D

• 12 Maart 2010 - 11:53

Mia:

Hoi Cilia,

Wat mooi zeg, intergreren he?
    Alles uitproberen en meemaken, geniet ervan.
    Groetjes fam. Stemerdink.

• 12 Maart 2010 - 18:18

Marloes:

echt super super gaaf!:D

• 12 Maart 2010 - 20:56

Anna:

echt super vet ! haha laat het er maar in zitten ben wel benieuwd hoe het je staat :D Het zijn vet leuke foto's ! Nog heel veel plezier en ik spreek je wel weer als je terug ben :D kus anna!

• 12 Maart 2010 - 22:06

Papa:

Wat een mooie foto's en het nieuwe kapsel staat je heel ook heel mooi

kus papa

• 13 Maart 2010 - 15:38

Carlijn:

Wat mooooooi! :D Echt vetjes!!

• 13 Maart 2010 - 17:55

Joyce:

Mooi :D

• 14 Maart 2010 - 10:09

Claudia:

Heel leuk! :D

• 14 Maart 2010 - 18:18

Fleur:

Whiee zo te zien ben je nu helemaal ingeburgerd! Echt gaaf ziet het eruit :D
    Kusje Fleur